środa, 23 grudnia 2015

Soap&Glory - Hand Food, najlepszy krem do rąk ever!

Hej Kochane! Dziś opowiem Wam o kremie do rąk, który od pierwszego użycia stał się moim ulubieńcem!:)
Od producenta: Hand Food firmy Soap & Glory to krem do rąk, który zawiera w sobie masło shea. Natychmiast wygładza ręce i zostawia delikatny zapach bez uczucia tłustych dłoni.
Cena: ok 5,50GBP / 125ml lub 2,50GBP / 50ml
 Moja opinia: Krem dostępny jest w dwóch pojemnościach, ja najpierw zdecydowałam się na tę mniejszą, ale tak go pokochałam że wkrótce zakupiłam kolejną - dużą. Opakowanie jest urocze i kobiece, a nazwa "Hand food" bardzo kusząca. Po pierwszej aplikacji od razu zwróciłam uwagę na jego piękny zapach, podobno pachnie jak jedne z perfum Dior, ale tego jeszcze nie sprawdziłam.:) Zapach jest równie kobiecy jak tubka, słodki i uzależniający, a do tego trwały. Przejdźmy jednak do działania, bo to ono najbardziej mnie urzekło. Jak możecie się domyślić po tej serii ochów i achów, krem nawilża wyśmienicie. Zanim go kupiłam, moje dłonie były bardzo suche i nie mogłam sobie z tym poradzić na dłuższą metę, jak się okazało Hand food był na to lekarstwem. Nie muszę już wsmarowywać kosmetyków w dłonie po każdym ich umyciu, bo ten krem daje mi długotrwałe nawilżenie. Sama jego aplikacja również należy do przyjemnych, bo nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i szybko się wchłania. Cena może wydawać się wysoka, ale na prawdę warto! Jedyna wada to słaba dostępność w Polsce, ale i to można ominąć.:)
Moja ocena: 5/5 Ulubieniec wszech czasów! Zaraziłam nim wiele koleżanek z pracy.:)


P.S. Kto jeszcze nie widział mojego Instagrama? Zapraszam, KLIK!

17 komentarzy:

  1. mam go gdzieś w zapasach więc sie cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę go! Ps. Opakowanie jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze ale chętnie bym wypróbowała.. :) Szkoda tylko że jest słabo dostępny w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo musze koniecznie go wypróbować!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kuszący! kupiłaś go gdzieś stacjonarnie czy online? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie, ale on-line też powinien gdzieś być :) Jak wybiorę się do Polski to postaram się kupić kilka takich kremów na rozdanie :)

      Usuń
  7. jak będziesz jechać, daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciągu miesiąca chyba będę robiła paczkę do Polski, daj znać jeśli czegoś potrzebujesz :)

      Usuń
  8. Białe wąsy, biała broda Tylko śniegu nie ma - szkoda! Iskry sypią się z pod sań Po asfalcie pędzi drań! Spieszył się bo pusto w worku, ale teraz stoi w korku! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno, Kochana! Nie miałam czasu na bloga w okresie Świątecznym. Dziękuję za życzenia, a Tobie życzę wspaniałego nowego roku :*

      Usuń
  9. Czuję się zachęcona. Kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam milion kremów do rąk w swoich zapasach, a i tak narobiłaś mi na niego ogromnej ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wielka ochotę na niego :)

    OdpowiedzUsuń


  12. Obserwuję :) I wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :)

    http://evikomentuje.blogspot.com

    Serdecznie pozdrawiam i życze szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)